måndag 27 februari 2012

Kräkigt!

Måndagen började iallafall bra! Vaknade utan den förbannade huvudvärken som jag haft sedan i fredags!

Skuttade in i duschen när klockan ringde vid 06 och började piffa till mig inför en dag på jobbet! När vi började bli klara så lyfte jag upp Perla för hon sa att hon hade ont i magen. (Inget ovanligt nu när hon inte har blöja då det brukar vara första tecknet på att hon ska bajsa!)
Vad händer? Jo hon kräker ner oss! USCH! Stackarn!
Första jag tänkte var att nu måste jag haffa Calle som precis gått ut till bilen för att åka till jobbet...han kan ju ta detta! Han blir ju ändå inte sjuk, kräksjuk alltså! Men icke, han önskade oss en god dag och påminde mig om att det var min tur att vara hemma! DAME! Ser framför mig hur mina tarmar kommer att krampa om några timmar! :(








Så nu VABBAS det...
En fråga bara? Vem fan kom på att blåbärssoppa ska vara bra när man har maginfluensa? Tänker inte ge det till Perla som inte kan kontrollera var hon vomerar...Blåbärsfläckar är inget att leka med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade