onsdag 15 juni 2011

Imorgon är det skolavslutning för Petter & Elli och de har ett långt och härligt sommarlov framför sig! Å det är bara en vecka kvar nu innan vi åker på semester. FATTA 7 dagar!!! Det ska bli så underbart! Sol & Bad... :)

Har varit på lite jobbegalej nu på kvällen. Är helt sjukt nöjd över ALLA mina arbetskollegor <3. Trivs verkligen superbra på jobbet! Men det bästa av allt är att jag ska börja arbeta på dagen under hösten. Ska bli spännande...
Nu ska jag lägga min trötta kropp i sängen. Är lite mör i den efter ett riktigt jobbig spinningpass i em. Det var NOG det bästa jag passet jag har gått på!
=Bra musik, ASjobbigt & svettigt! (sen så var ju inte spinninginstruktören helt fel heller!)
Nattinatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade