söndag 15 maj 2011

Helgen!

Jobbe, jobbe, jobbe! Så har min helg sett ut i stort sätt. MEN efter jobbehelgen kommer långledigheten:) Gott!
Har sovit inne hos svärisarna i helgen, på dagarna alltså. Lugnt och skönt <3 både för mig och för Calle som inte behövt hyscha på barnen för att de ska vara tysta. Nä, för de har hållt låda där hemma när jag gottat mig inne i stan.



Idag när jag vaknade så gick jag en 7 kilometare runt hamnen och vid Östrastranden...saknar stan lite. Kanske så ska man kanske börja titta lite närmare på det där med att flytta;) Bara det att få cykla till jobbet som jag gjorde i helgen från svärisarna, tycke jag var så skönt. Hum...ja vem vet vi kanske har lite planer ändå!

Tjodeloo på er alles!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade