tisdag 14 september 2010

Sitter här i soffan och funderar...Petter ligger i den lilla soffan brevid mig och sover tungt. Vi som skulle dricka te och titta på IDOL!!! NAAW...han var så trött!
Calle är i Stockholm på kurs...OCH jag njuter av lite egen tid!...med barnen förstås MEN det kan vara skönt att vara ifrån varandra lite ibland;) E ju faktiskt himla KÄR i min nya Latinoman. Trots att han började bli lite gul...HeHe Brun(GUL) utan SOL har ju tendensen till att bli så:) Fatta att jag har en GUL LatinoMAN! Sexigt! :)

Funderade på att jag inte har tagit några "RIKTIGA" kort på länge! Jag ÄLSKAR min IFÅÅN MEN det går ju inte att komma ifrån att det blir rätt kassa kort med den i jämförelse med vår riktiga kamera. Ska skärpa till mig!
Så då har jag funderat lite idag med...det var ungeför det man hann med! GUD vilken hjärnkapacitet jag har!
Tjingeling på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade