onsdag 16 december 2009

SNÖ...

När jag vaknade igår så kändes det riktigt mysigt med all snö som har kommit...
ALL=ca 2 -4 centimeter
Det blev liksom ljust...och jag kände att jag verkligen blev på strålande humör av det! MEN sen när man njöt som mest av snön och ljuset så började givetvis att regna!
I natt har det kommit lite mer snö...och det är givetvis lika mysigt idag men då slog det mig att jag enbart är mobil med benen idag! Vinterdäcken till bilen har inte kommit på än och jag vågar inte köra utan...dels för det då blir halt OTIPPAT VA? Och sen för att jag troligtvis redan har dragit på mig en massa böter sedan jag körde förbi fartkamrorna och blev fotograferad för någon dag sedan! :(
Så det är bara att kånka upp med vagnen för backen när jag nu har lämnat och ska hämta Petter från dagis!
Morgonmys..Petters och Perla spelar DS






På väg till dagis. Både hund och barn är överlyckliga över snön!

På vägen hem fikade jag med Emma och Zandra...

Emma med hennes fina mage & Perla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade