onsdag 27 januari 2010

OnsdagsSvammel...

All denna snön...Tar det aldrig slut? Tycker faktiskt att det börjar bli lite jobbigt nu...hade jag varit ett stort fan av snö så skulle jag ju bosatt mig norröver, precis där snön hör hemma!
För att då vara lite ambivalent så hade jag en mycket trevlig förmiddag i just SNÖN med Lina, kidsen och hundarna! Mmm... att få leka är ju aldrig fel! Hundarna fick jobba på lite då de drog oss i pulkorna! Efter snöäventyret så blev jag bortskämd med att få en supersmarrig kycklingsallad till lunch av Johanna! *Tack söta DU*
Sen gick dagen i ett:
  • BVC på em. Perla blev 6-månaders kontrollerad av barnläkaren! Hon klarade så klart kontrollen med bravur! :) Hon fick sin första influensa spruta och Petter & Elli fick sin andre! De var så duktiga!
  • Bokade resa till Turkiet All Inklusive..i augusti :) OjOjOj vad det ska bli härligt!
  • Bossen från sjukhuset ringde...Ska börja arbeta 50% i mars, vilket ska bli riktigt trevligt. Tror verkligen att det kan bli perfekt att jobba halvtid och sen vara mammaledig upptill ett tag!
HönanBönan somnade så sött med KvällsLallen i högsta hugg!
Nu ska jag titta till min Farm sen ska jag knoppa in. Carlos the BIG LOVE fyller år imorgon så man ska gå upp i ottan och fixa frukost så klart;) NattiNatt!

1 kommentar:

  1. Vilken underbar bild på underbaraste Perlapluttan! Puss på er

    SvaraRadera

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade