måndag 18 januari 2010

LottoVinst!

Hej Hopp! Idag har jag bara tagit det piano...fram till kvällen då jag var på ett BOXpass. Imorse var jag över hos grannen på frulle *TACK JOJO* alltid lika trevligt!

Vi drömde oss bort i resekatalogerna. Hade ju inte varit helt fel att åka iväg en vecka till värmen...SUCK!


På eftermiddagen blev det en runda med vovve och kids ner till Lina på en kopp kaffe. Å nä, jag badade inte i Nissan denna gången ;)

Trasiga saker hos Bruhn`s

  • Barnvagnen: Ska få ett nytt chassi då det gamla har flippat ut! Får det nästa fredag. Har som tur i en lånevagn från babyproffsen så länge!
  • Renulten: Kommer ingen värme från fläktarna. Trevligt och köra runt i en j¤vla ISBIL!
  • Forden: Finns värme i fläktarna MEN fläktarna fungera inte! FiFFigt VA?!?! Den befinner sig på verkstaden för tillfället!
  • Tvättmaskinen: ElektruluxGubben som var och kollade in den idag sa att det nog var kretskortet...ett nytt går bara på ett PAR TUSEN! Men faktiskt så tyckte jag han sa att vi skulle få det reklamerat!!! Hoppas, hoppas...
  • PS3:an: BlueRay-Spelaren (VAD DET NU ÄR FÖR NGT) fungerar inte! = Calle ledsen :(

Mm kanske, kanske kommer vi få ihop lite pengar till en resa!!! Eller...

En Himla massa OTUR har vi iallafall! Ska nog ta och köpa lite lotter! Det måste ju bara vända det här...OCH DÅ SKA JAG VARA BEREDD! :)

1 kommentar:

  1. Usch, varför ska allt strula samtidigt??? Kram

    SvaraRadera

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade