söndag 10 januari 2010

♥ Phuu! :)

DET VAR INTE JAG!

JO, men tack...bebbe! Perlas nya hobby är att pilla och riva i alla saker som inte tillhör henne! Som denna posthögen till exempel!

Underbart!

Kanske så ska man börja barnsäkra!? Trodde att jag hade glömt och förträngt denna JagMåstePillaOchKladdaPåAlltTiden!

Phuu!


Mina Älsklingar

Håller tummar & tår på att jag får mitt nya SIM-kort till mobilen imorgon! Känner mig lite sådär utanför...Det ska bli lagom kul att jaga ifatt alla nummer man hade på telefonen! Ska faktiskt skaffa mig en backup till adressboken på mobilen denna gången! Inte för att jag tänker kasta mig i Nissan igen...MEN det är ju inte första gången min mobil blir blöt om man säger som så!

1 kommentar:

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade