lördag 16 januari 2010

31...

...Mmm så är det!
Att det går snabbt för ens barn att växa och bli stora är en sak. MEN...när man själv både växer och blir äldre...det är ju inte så speciellt skoj! :)
Hade det inte varit för presenterna så hade jag inte firat över huvudtaget! *Mohaha*
Förutom åldersnojan...så hade jag en trevlig födelsedag igår.

Vi käkade tacos och drack lite vin med grannarna och svärisarna på kvällen. Dennis och jag delar på den ultimata födelsedagen...skillnaden är bara att han firat några fler gånger än vad jag har gjort :)
Jag jobbade på dagen på sjukan så jag var lite trött på kvällen...klockan 23 tackade jag för mig och stupade i säng!
I morse efter en liten sovmorgon så bar det av till träningen! X-Challange...Fasiken va jobbigt det var! Men vilken lycka när man väl var klar! Känns jätteskönt att ha kommit igång med träningen igen!
Nepp...nu är det bingen som kallar igen! Ska upp tidigt och jobba imorgon. Sista passet för denna gången. Har jobbat sedan i torsdags...P & K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade