onsdag 13 januari 2010

VardagsMys...♥

Igår fick jag mitt efterlängtade SIM-kort till mobilen. Vi har inte längre någon hemtelefon så man kände sig lite isolerad! Fatta vilken I-landsproblem...är ju egentligen inte klokt :)
Men, men sådan är jag och jag älskar att prata i mobilen med nära & kära!
Vardagen är äntligen tillbaka hemma hos oss! Ledighet i all ära...i några dagar kanske men jag kan inte låta bli att tycka att det är rätt skönt när Calle är på jobbet och Petter på dagis i några timmar...Njuter i fulla drag av att vara hemma själv med Perla! Vi är ute och går mycket, dricker kaffe & myser! MysPys helt enkelt! Sen så är det fullrulle när man hämtar Petter från dagis vid två...men det pallar man ju med då eftersom man samlat på sig energi (kakor till kaffet)under dagen ;)
Hehe...försöker nu att skippa de små läckerbitarna till kaffet! Svårt att säga NEJ ibland kanske för jag är ingen NEJare!
KANSKE BETYDER DET ATT MAN HAR DÅLIG KARAKTÄR!?
Har faktiskt kommit igång med promenaderna igen och sen så var jag faktiskt och tränade Boby Pump igår! Det känns i kroppen idag kan jag tala om!

Förutom att dricka kaffe och vara ute och gå så ÄLSKAR vi att bada!
SötFisen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att just DU vill kommentera detta inlägget!

Bloggintresserade